Administrativní pracovník / Asistent v personální společnosti - Brno

Staň se součástí úspěšné a na trhu dlouhodobé fungující personální společnosti. Právě teď rozšiřujeme své řady. Na pobočku do Brna přijmeme nového kolegu s dynamickým přístupem a pozitivním myšlením. Pokud chceš získat bohaté zkušenosti z náborových procesů a prosadit se v oblasti HR, neváhej a napiš nám.

Náplň práce

• spolupráce na náboru nových zaměstnanců, asistence náborářce
• telefonické a osobní jednání s kandidáty a novými pracovníky
• zajištění veškeré administrativy spojené s nástupem nových pracovníků
• příprava pracovních smluv a dodatků ke smlouvám
• zajištění odvozu nových pracovníků ke klientovi
• komunikace a spolupráce napříč společnosti (pobočky v CZ a na SK)

Požadavky

• SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
• zkušenosti na obdobné pozici v administrativě podmínkou
• výborná znalost českého jazyka (schopnost komunikovat s kolegy a klienty)
• MS Office – minimálně uživatelská
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• praxe v personální agentuře výhodou
• spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
• organizační a komunikační schopnosti
• zájem učit se novým věcem

Benefity

• dlouhodobý pracovní poměr
• příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
• občerstvení na pracovišti
• stravenkový paušál a další firemní benefity
• firemní auto, mobil i notebook k dispozici
• kvalitní zaškolení, firemní akce
• nástup možný ihned nebo dohodou
  • Administrativa
  • Lokalita
    Brno, CZ
  • Typ úvazku
    Plný
  • Mzda
    Dohodou
  • Kontaktní osoba
    Křížová Sylvie

Máte zájem o tuto pozici?

Vyplňte a odešlete následující formulář.

uveďte ve formátu +420 123 456 789

LibsPackage_Common.DropzoneControl.cv LibsPackage_Common.DropzoneControl.notRequired

LibsPackage_Common.DropzoneControl.ctaText

Nenašli jste vhodnou pracovní pozici?

Nechejte nám na sebe číslo.

Zavoláme vám zpět.

Nebo nám zavolejte.

Rádi vám zodpovíme veškeré dotazy.